woensdag 14 maart 2012

favourite music of this moment,


Vandaag een artikeltje over mijn favoriete muziek van dit moment.
Ik hoop heel erg dat jullie dit leuk vinden en misschien wel vaker willen zien .
Kijk en luister gewoon mee .x 




Aan dit liedje ben ik echt verslaafd geraakt .
Ik vind dit liedje echt helemaal geweldig. Ik heb ook net beats by dr dre gekregen.
En in mijn beats klinkt dit lied echt helemaal geweldig .
Ik vind vooral de tekst heel goed ; i'm on the floor , i love to dance.  Want wat ze zingt dat klopt ook echt .En Nicki Minaj is ook gewoon super .



ONE DIRECTION <3
Ik hou zoveel van deze jongensband , en dit liedje ; Waaaauuuww
Ik krijg er echt LoveFeelings bij. 
Maar het is gewoon een heerlijk nummer , en deze jongens zijn natuurlijk ook geweldig haha .



Dit vind ik ook een heerlijk nummer om naar te luisteren. Verder niet veel over te vertellen . Gewoon superleuk liedje enzo . !


Ik vind dit echt het geweldigste wat ik ooit in mijn leven heb gehoord.
Dit zijn zes zussen van elkaar die stuk voor stuk geweldig kunnen zingen.
Ik ben zo jaloers op hun stemmen , ik kan zelf ook redelijk goed zingen maar zo goed echt niet.
Ben verliefd op dit liedje en deze stemmen. 

,

dit was het wat zijn jullie favourite songs op dit moment? 
xoxo Pamela





Geen opmerkingen:

Een reactie posten