donderdag 29 maart 2012

Verlanglijstje EyesLipsFace


Ik wil echt al heel lang iets uitproberen van ELF. De producten zijn opzich niet heel duur, maar met verzendkosten en alles erbij is het niet goedkoop ofso. Maar binnenkort ga ik zeker iets kopen . Dus hier heb ik voor jullie mijn verlanglijstje van eyeslipsface.  Ik laat er een paar uit de ELF lijn , de MINERAL, & de STUDIO lijn zien.

Elf lijn.
Ik begin met de Elf lijn, hier zitten alleen maar producten van 1 euro in.
Van de 1 euro lijn heb ik niet veel dingen wat ik wil.
Nagellak (old formula) Fire Coral
Deze nagellak vind ik echt supergaaf. Echt zo'n barbiekleur roze.
En natuurlijk super cheap , want hij kost maar 1 euro.


Lipstick Fantasy
Deze Lipstick wil ik ook echt super graag.
Waaauw wat een mooie kleur. Dit is ook echt zo'n lekkere barbiekleur.
En superleuk voor de zomer. !

Mineral lijn.
Nu door naar de mineral lijn, hiervan wil ik ook heel graag producten hebben.



Deze kwast lijkt mij echt superfijn. Ik heb echt al heel veel goeds hierover gehoord, en ik wil hem echt supergraag hebben . !

Lipstick Nicely Nude


nicely nude. Deze Lippenstift wil ik echt al heel erg lang. Dit is echt een prachtige nude kleur.
Dus deze ga ik sowieso kopen !

Studio lijn.
De studiolijn vind ik echt supergaaf , hier nog een paar producten.
High Definition Poeder High Definition Poeder
De High Definition powder wil ik ook supergraag. Ik draag geen foundation, maar poeder vind ik wel mooi om te gebruiken.

Stipple Brush Stipple Brush
Deze kwast wil ik ook mega graag. Ik wil echt al heeeeel erg lang een stippling brush, en deze kost maar 4 euro. '

Kabuki-kwasten Kabuki
En dan als aller aller allerlaatste deze kabuki kwast.
deze lijkt me superfijn en lekker compact.


Dit waren alle producten . Ik hoop dat jullie het leuk vonden .
xxxPamela




Geen opmerkingen:

Een reactie posten