zaterdag 28 april 2012

Mijn dag met Linde.



Hee allemaal
Ik ben gisteren (27-4-12) de hele dag met Linde geweest.
We hebben heel veel leuke dingen gedaan, en ik dacht misschien is het wel leuk om dat in een artikel te vertellen , kijk/lees gezellig mee.



We hadden afgesproken om gezellig even naar de primark en de H&M te gaan , dus ik had haar eerst vanaf Amsterdam-Centraal gehaald, en gingen zo door naar zaandam . Om daar even te gaan shoppen.
Daarover hebben we ook een shoplog online gezet ;

Dat was echt supergezellig en we hebben hele leuke dingen gehaald , vooral zomerkleding.
Daarna gingen we naar mijn huis toe, eenmaal bij mijn huis gingen we natuurlijk meteen de shoplog opnemen . En daarna gingen we de cinnamon challenge doen . Waar dus ookal een filmpje van online staat.

Waauw we hebben zoveel gelachen daarom . Probeer de Cinnamon Challenge gewoon een keer, het is zo grappig om te doen. Hahah na de eerste keer wilde wij het dus nog een keer doen zoals je in t filmpje ziet. Het was zo grappig .

Toen waren we nog naar de supercoop geweest en daar gingen we patatje joppie chips halen en we gingen babyeten halen voor een 'mini' babyfood challenge . Dus wij de babyfoon challenge opnemen , we hadden dat al een keer gedaan maar die moet nog steeds bewerkt worden enzo . Maar ik wilde m dus bewerken en toen dacht ik ; neee, ik heb m al verwijderd. Dus dat ging niet meer. Maar we hebben als laatste nog wel een music video gemaakt op ''i won't give up' van Jason Mraz.

Dit was ons dagje ongeveer wel , ik ben tot zaandam met haar in de trein geweest en toen ging ik weer terug naar huis. Het was echt een geweldige dag , hieronder nog een paar leuke foto's van ons .








xxPamela , 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten