maandag 23 april 2012


Ja , alweer een review ! Alleen dit keer van een nagellakje genaamd; ''Karl Says très Chic''
Een beetje een oudroze kleurtje. Wil je weten wat ik hier van vind? lees verder.




Deze nagellak komt van de ultimates nudes collectie. Ik vind dit kleurtje echt prachtig. Ik had nog geen oudroze kleurtje in mn nagellak stash staan dus ben er echt heel erg blij mee. Het kwastje van deze nagellak is een beetje rond , dat moet voorkomen dat je niet over je nagelriemen lakt. Maarja ik ben echt zo'n sukkeltje die dat dan alsnog doet. Ik ben nooit goed geweest in lakken haha.  Het lakje droogt redelijk snel op , en lakt heel mooi netjes. 


Hier zie je de nagellak op mijn nagels. Zoals je meteen al ziet zijn me lak kunsten echt waardeloos, 
dus let daar maar niet op . Maar het is echt een prachtig lakje. Op deze foto komt de kleur niet heel mooi over  , maar ik zou zeker is kijken in het schap van catrice. 
Dit vind ik echt een hele grote aanrader, en ik denk dat dit de mooiste nagellak in mijn stash is. 

Deze lakjes zijn verkrijgbaar bij de kruidvat , en kosten 2,50. 




1 opmerking:

  1. Leuk hoop dat je snel meer gaat posten! volg je via bloglovin vanaf nu.

    BeantwoordenVerwijderen