donderdag 10 mei 2012

Review Catrice Photo Finish foundation .




Hee allemaa, vandaag een filmpje voor mijn blog. Ik laat dit in een filmpje zien omdat ik dat heel erg leuk vind, en jullie blijkbaar ook , ik heb namelijk 100 abonnees . Ben er echt heel blij mee . Kijk eerst het filmpje en lees daarna verder voor foto's van dichtbij. Veel plezier met kijken . 




Uiterlijk: Ik vind de flacon waar de foundation in zit er goed en kwalitatief uitzien. Toen ik deze foundation zag dacht ik dat deze goed zou zijn. Het uiterlijk van producten vind ik echt heel belangrijk . Want dat geeft de eerste indruk van het product . Daardoor weet ik of ik het product ga kopen. 
Het pompje is ook echt heel erg fijn. Het is erg stevig en er komt een goede hoeveelheid foundation uit. 



Dit is de catrice photo finish foundation , ik heb de lichtste kleur 010 Sand Beige. 
Deze kleur is echt perfect voor mij . Ik heb eigenlijk niet eens zo een hele lichte huid, dus voor echte lichte types is dit denk ik wel een te donkere foundation . Maar voor mijn huid is deze echt perfect. 

Kortom ; Echt een geweldige , fijne foundation . Echt een hele grote aanrader. Deze foundation kost 5,99. En is verkrijgbaar bij de kruidvat in de Catrice schappen. 

xPamela 





1 opmerking: