zaterdag 12 mei 2012

Review Max lipstick DLC-002 peach.

Bron : www.livelifeGorgeous.nl

Ik heb vandaag een review voor jullie van deze lipstick . Dit is de lipstick van de action . Met de naam: Peach. Ik ga jullie vandaag vertellen wat ik van deze lipstick vind.


Dit is de kleur, hij lijkt op deze foto een beetje oranje maar hij is wel echt roze. De lipstick is echt heel erg romig , wat ik zelf heel fijn vind. En hij brengt echt supergemakkelijk aan. De punt van de lipstick verdwijnt na twee keer gebruiken. De verpakking vind ik wel echt heel lelijk , daar moet de action wel wat aan doen. Maarja voor de prijs maakt dat natuurlijk helemaal niet uit. Deze lipstick is 0,80 cent en zeker weten een grote aanrader . Je krijgt de lipstick in een verpakking met twee kleuren. Bij mij zat er nog een nude kleur bij , die ik eerlijk gezegd nooit gebruik. 


Zo ziet de lipstick eruit op mijn lippen , zoals je ziet is de kleur wel echt roze. Ik vind dit echt een hele mooie barbieroze kleur. Echt prachtig. 

Heb jij lipsticks van de action ? Vind je ze fijn of niet ? 




3 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf ook 2 lipsticks van de action, en ze ruiken echt heerlijk. Verder vind ik ook dat ze goed aanbrengen! Leuke review.

    Houvanjj,x

    BeantwoordenVerwijderen