donderdag 12 juli 2012

Mijn favoriete youtubers.

 
Jaja ik ga nu echt weer beginnen. Ik ga niet elke dag bloggen , een keer in de week moet lukken toch?
Dit artikel gaat over mijn favoriete youtubers. Ik kijk nu sinds een jaar naar beautybloggers , dus die ga ik ook vooral laten zien. Youtube is echt een hobby geworden . Als ik thuis kom is het eerste wat ik op mijn laptop doe ; youtube. 

Laat ik beginnen met mijn grootste favoriet. Ik denk dat heel veel mensen deze lieve spontane meid wel op nummer 1 hebben staan . Dat is namelijk Teske. Teske is gewoon zo'n geweldig meisje. Als ik haar filmpjes bekijk ben ik altijd zo jaloers. Haar filmpjes zijn echt geweldig, ze verteld altijd super grappig haar verhalen. Echt super gewoon . Teske is echt een van mijn grote voorbeelden. Wauw . 
Haar beautykanaal is ; goodxnightmare. Dan heeft ze nog twee overige kanalen ; Teske & mylovebuglife

Mijn favoriete filmpje van Teske. 


Dan door naar mijn tweede favoriete youtuber. Dat is Sanne. Sanne is zo'n geweldige leuke meid. Sanne is echt supergrappig, als ik haar filmpjes kijk lig ik altijd helemaal in een deuk . Ze is echt een supermeid. Sanne was ook de eerste die ik op youtube als ''beautyblogger'' zag. Ik wilde namelijk me haar verven van bruin naar blond. En Sanne had daar een filmpje over , dus daarom was zij me eerste ''beautyblogger'' Ik kijk altijd met heel veel plezier naar haar filmpjes . Hier haar kanaal : schatteke



Hier vertellen Teske , Saske en Alwin over Sanne 



Vera Camilla, wauw wat hou ik van haar filmpjes. Ik kan zoveel van Vera leren . 
Door veel filmpjes van Vera weet ik hoe make-up werkt. Ik begon met haar filmpjes kijken , en als je eenmaal begint kom je er niet meer van af. Het is echt een geweldige , vrolijke meid . Ik ben stiekem altijd heel jaloers op haar grote kamer en stash. Als je een beginner bent qua make-up , kijk dan haar filmpjes. Je leert echt heel veel van Vera en het is ook nog eens leuk om naar te kijken. 





Dan nu de allergrootste en beste beautyblogger en dat is 'Mascha' van Beautygloss. 
Wie kent haar nou niet ? Ik denk dat Mascha er wel voor heeft gezorgd dat ik ben begonnen met dit. Haar filmpjes en blog zijn zo leuk en leerzaam. Ik kijk haar filmpjes echt bijna altijd. Ze is ookal zo groot geworden op youtube en met haar blog. Ik vind haar echt geweldig en ze is zeker weten een groot voorbeeld voor mij. 





Dan gaan we nu verder naar de youtubers onder mijn leeftijd. 

Als eerste Lenette , ook wel bekend als 'lenette12345' . Lenette is ook wel een voorbeeld voor mij . 
Ze heeft ongeveer dezelfde leeftijd als ik , en heeft al over de 1000 abonnees. Haar filmpjes zijn echt super leuk en doet echt haar best om goede filmpjes te hebben . Altijd als ik haar filmpjes zie krijg ik nog meer zin om zelf filmpjes te gaan maken. blog : www.lenette12345.blogspot.com





Dan als aller aller allerlaatste Kim , ook wel bekend als 'inspiredbybeautykim' . 
Eigenlijk is dit hetzelfde verhaal met Lenette . Toevallig zitten Lenette en Kim ook bij elkaar in de klas. 
Bij Kim vind ik vooral haar blog echt heel erg goed. Neem daar vooral een kijkje op : www.inspiredby-beauty.blogspot.com.  Echt een super leuke meid. 





Dit was het , ik zie jullie snel weer. 

xxxxPamela. 




1 opmerking:

  1. Leuke post Pam, voor mij ben jij nu ook een grote voorbeeld geworden! xxhouvanjj.

    BeantwoordenVerwijderen