zaterdag 4 augustus 2012




Ik ben steeds meer bezig met kleding/fashion. Natuurlijk blijft make-up nog steeds mijn grootste hobby , maar fashion is ook erg belangrijk voor mij. Mijn inspiratie komt vooral van lookbook.nu . De mooiste en tofste outfits verzamel ik bij elkaar. Misschien halen jullie hier ook nog leuke inspiraties uit.



 Deze outfit vind ik echt super schattig. Het zal niet iedereen zijn smaak zijn , maar ik vind dit echt leuk. Het witte kanten rokje vind ik echt superleuk staan met het roze blousje. Doordat het blousje is opgeknoopt vind ik het gelijk wel weer iets stoers hebben . Ik ben helemaal fan .


Ook deze outfit vind ik echt tof . Deze outfit is stoer , maar kan ook netjes zijn.
De schoenen vind ik ook echt super tof. Ik vind de trui superleuk , dat lichtroze maakt het ook wel weer heel erg schattig. Yes me like.

Ook deze outfit vind ik heel erg gaaf. Ik houd wel een beetje van aparte outfits , ookal lukt me dat zelf nooit hihi . Ik vind het heel apart hoe ze de broek combineert met het jasje. Het spijkerjasje springt er wel lekker uit zo . Echt een hele toffe outfit.

Deze outfit vind ik echt heel er mooi . Alles is hier gewoon mooi aan. Het horloge vind ik ook echt heel erg mooi en de tas  . Wauw , echt zeker weten een outfit om jaloers op te zijn.


 Dit was mijn lookbookinspiratie . Ik hoop dat jullie er ook nog iets aan hebben gehad. 
Zet hier beneden in de comments of jullie vaker zo'n artikel willen zien . 
xoxo Pamela 



1 opmerking: