donderdag 25 oktober 2012

Dreams come true .

 

Vandaag heb ik een artikel wat aan dit filmpje is aangesloten. Ik vind het namelijk erg belangrijk dat je in je eigen dromen gelooft. Als je echt iets wilt dan kan dat, als je er zelf maar in gelooft. 

Mijn dromen . 
Ik wilde vroeger altijd op het podium kunnen staan , en doen waar ik het meeste plezier in heb.
Het begon op theaterscholen , waar het uit is gekomen bij echte grote musicalproducties.
Het begon in AHOY Rotterdam waar ik heb opgetreden met mijn vader.


Daarna heeft mijn moeder me opgegeven voor de musical Pinokkio in 2008. Daar heb ik toen verschillende auditierondes gehad en ben ik uiteindelijk ook in gekomen. Dat vond ik toen helemaal geweldig natuurlijk , want het was van studio 100. Dat was een superleuke tijd. 
En het was ook heel leuk dat ons groepje toen de Premiere heeft gespeeld.


 Toen heb ik meegedaan met kinderen zingen met sterren en heb ik een hele mooie ervaring gehad.
Daarbij heb ik namelijk opgetreden in het gelredome, waar volgend jaar Justin Bieber ook gewoon op  het podium staat. Hoe cool is dat ?!



En verder heb ik in de musical Ciske de Rat gespeeld, wat ook echt geweldig was.
Dat was natuurlijk één van de bekendste musicals in nederland toen.
Ik heb daar de rol van Betje mogen spelen , de kindermeisjes hoofdrol van de musical. 


Verder heb ik nog met mijn vader in de HMH op getreden , met ons eigen liedje : vraagtekenland.
http://www.youtube.com/watch?v=VTB-WvK6i18&feature=related

Wat misschien ook nog leuk is ,is dat ik een eigen liedje heb; Ik geloof in mijn dromen.
Toevallig past dat ook nog eens heel goed bij dit artikel. 

Maar wat ik dus wil zeggen is dat je gewoon in je dromen moet geloven.
Want zoals je ziet kunnen ze altijd uitkomen ! 
xPamela





2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk artikel, ook echt heel mooi geschreven!
    Ik ben pas een blog begonnen, heb je misschien nog tips voor me?
    Liefs! x
    http://lifestyle-b.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen