donderdag 25 oktober 2012

It was my birthday.


Ik ben gisteren , 24 oktober, veertien jaar oud geworden. 
Ik had echt een geweldige verjaardag. De dag begon rustig en heb eigenlijk niks gedaan. Gewoon een lui dagje op me verjaardag. Ik heb nog nooit zoveel felicitaties gekregen. Mijn twitter sloeg helemaal op hol van alle felicitaties , zelfs Ben Saunders is mijn verjaardag niet vergeten & heeft me gefeliciteerd. Door al die felicitaties werd ik ook helemaal vrolijk. Om 4 uur ging ik in de auto op weg naar Scheveningen. Ik ging namelijk naar de musical Wicked. In scheveningen gingen we eerst mijn favoriete eten eten , dat is natuurlijk Pizzaaa. Daarna gingen we naar de musical kijken. Een betere verjaardag kon het niet worden. Musical is namelijk iets waar ik later mijn beroep van wil maken. Musical is iets wat ik het liefste doe , het is gewoon een grote droom van mij en mijn passie. 
Ik heb echt genoten van mijn verjaardag . Zondag vier ik het met mijn familie , en er komt vast nog wel een artikel of filmpje met mijn verjaardag cadeaus . 

xxPamela

1 opmerking: