maandag 16 april 2012

Kleine blog update !

                                      
Hee allemaal! Ja , ik weet t . Ik post heel weinig op deze blog. Het spijt me daarvoor.
Ik moet gewoon echt inspiratie hebben. Maar ik zit dus met nog iets. Ik wil heel graag meer revieuws gaan maken. Maar foto's van de producten gaat gewoon moeilijk omdat ik gewoon geen goeie camera heb om van dichtbij mooie scherpe foto's te maken, en dat vind ik best wel rot. Ik ga toch proberen om mooie foto's te gaan maken met mijn moeders camera , met mooi licht en dat soort dingen. Dus er komen zeker nog nieuwe artikeltjes op mijn blog te staan. Ik ben wel drukker bezig met mn youtube kanaal, ik maak meer filmpjes. Leuke vlogs & meer. Ik zit nu bijna op de 40 abbonees en daar ben ik echt heel blij mee. Ik ga echt voor de 100 abbonees. Maarja dat gaat nog wel even een tijdje duren ben ik bang. Ik ben ook druk bezig met de collab van linde en ik, daar gaat het minder mee namelijk. We hebben steeds geen goeie filmpjes, of hebben problemen met bewerken, dat is erg vervelend. Maar we zijn bezig . Nou dit was even een kleine update op mijn blog haha. Bedankt voor het lezen , en tot de volgende post  xxPamela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten