zondag 22 april 2012

Review Essence My Skin Intensively Caring Cream


Vandaag een review van dit product. Dit is de 'essence my skin intensively caring cream'.
Zeg maar een soort dagcreme . Ik ga jullie vertellen wat ik hier van vind!




We beginnen maar even met de uistraling van het potje zelf. 
Ik vind het doosje zelf echt heel lelijk om eerlijk te zijn, het plastic laat binnen no time los en het ziet er gewoon heel erg goedkoop uit (is het ook) . 
Maar dat zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van de crème. 


De kwaliteit van de crème is echt helemaal top. Het ruikt echt heel lekker fris en fruitig. 
Meestal smeer ik het op me gezicht als ik ga slapen , want dan kan het gewoon het beste intrekken. 
En als ik dan 's ochtends wakker wordt is me huid zo verschrikkelijk zacht. Ik heb best wel een droge huid dus ik heb zeker goede verzorging nodig. Mn huid glimt er ook echt heel mooi van. Dit potje is vooral voor de normale tot droge huid. Maar je hebt er ook een voor de vette huid . 


Hier heb ik de crème even op mijn hand gesmeerd. De crème is heel lekker vloeibaar en makkelijk uit te smeren. Het trekt ook aardig snel in de huid en dat vind ik zelf ook heel erg fijn. 

De crème is verkrijgbaar bij de kruidvat , en kost 1,99 . 





1 opmerking: