woensdag 10 oktober 2012

Revieuw : E.l.f. eyelid primer

 
Vandaag heb ik een revieuw voor jullie, van deze eyelid primer. Deze oogschaduwbasis is van 't merk eyeslipsface . Ik denk dat de meeste dit merk wel kennen en weten dat dit een heel goedkoop makeup merk is. Ook de oogschaduwbasis was erg goedkoop , vandaag vertel ik jullie of ik het product goed vind of niet.



Uiterlijk van product.  
 Ik vind dat het product er echt super luxe uitziet voor een prijs van 1€ . 
Alleen is dat het wel heel plastic aan voelt en dat het allemaal niet zo stevig is als het lijkt. 
Maar voor die 1€ kan je ook niet veel meer verwachten toch ?!

Het product zelf. 
Om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat ik heel veel moeite heb met oogschaduw basissen. 
Eigenlijk heb ik tot nu toe nog niet echt een goede oogschaduw basis gevonden. 
Maar dat komt doordat mijn ogen heel vettig zijn. 
Maar ik moet zeggen dat deze oogschaduw basis mijn oogschaduw redelijk goed laat zitten. 
Ik kan er niet echt een goed oordeel over geven doordat mijn ogen dus heel vettig zijn en eigenlijk mijn oogschaduw nooit echt goed blijft zitten. Maar het product voelt superfijn aan op je ooglid en is echt super zacht. Ik vind het zelf wel een hele fijne oogschaduw basis want deze doet het eigenlijk wel het beste in mijn hele stash . En zéker voor die 1€ vind ik het echt een geweldig product ! 

Dus kortom een heel fijn product en echt een aanrader. 
Deze oogschaduw basis is te koop op : www.eyeslipsface.nl

x Pamela .

1 opmerking:

  1. Lieve Pamela,

    Ik had een vraagje. Koop jij altijd gewoon met zoveel verzendkosten bij Elf? Ik zou heel graag een bestelling willen doen, maar ik vind de verzendkosten zo duur.

    Liefs, Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen